(ցասման ինչպիսի պոռթկում, ինչպիսի վերամբարձություն, ինչպիսի ֆուտուրիստական աններդաշնակություն ՝ կնոջ սերը կնոջ հանդեպ)
(իջնում են երկաթե վարագույրները, երբ փոքրացման ու հասարակացման մյուս տարբերակը հաշվարկման վերածումն է թվանշանի)
(ընդունողներն իսկույն ընդունում են ընդունված կեցվածքը)
(սև լամպի մոտ գտնում են տեղս գիշերվա չորսին կամ հինգին, շարժվում տող առ տող, ու հետո մի քիչ ավելի ուշ ամեն օր Զադելի ու Մինա Լոյի հետ, ու Չեռնամորյանների բնակարանում)

(ու անջատվում է էկրանի լույսը՝ առասպելական թունելն ու փոշին, անէանում են սուբյեկտիվ իրականությունների չհամակերպվող շերտերը, բոլորս խավարի մեջ ենք, Օրեստես, իսկ դու ամենամութ տեղում)
(անմիջական իբր-ներկայի զարմանալի գիտակցութեամբ մը, որ խ/հոսում է բարբարոս ժամանակի լր(բ)ացումներով)
(մտքի վերոնշյալ տարածքում, որտեղ իրականացվում է երբեմն-ապօրինի անցուդարձը, հարաբերյալներից որևէ մեկը, չսպասողները չեն հայտնում թե «հանուն ինչի» է արվում փորձը)
(որպես կանոն ու նորից նույնն է)
>>>
No comments:
Post a Comment