December 15, 2010

Այլասերումներ այնուհանդերձ

>>>

(փաստը մնում է փաստ, որ «ու հստակ է հիմա, ոչ էլ որտեղ պարտադիր կոչ են անում վերադառնալու» իմաստը հակված է չկարգավորված լինելուն)

(քանի որ «փորձում են հասկանալ անընդհատ փոփոխվող շարժումը»)

(հետ կապված տեքստային ինստալյացիայի ու դրա ճարտարապետական փոխաբերության պատշաճ պարզաբանումների անհրաժեշտությունից ազատված ինչը, եթե ոչ ազդեցությունը)

(բայց կային և դասալիքներ՝ «այստեղից այն կողմ» անցած «յուրաքանչյուր նոր գործ» արդեն գիտես)

(ար(տ)աքսված է)

(ճիշտ այնպես, ինչպես գրաբարն այլևս չօգտագործվող առօրյա լեզուն է պարտադրում որոշակի ոճ ինձ վրա, այդպես էլ լուսանկարն իրեն պարտադրված որոշակի կոնվենցիայով թույլ չի տալիս՝ կանխելով վարարման անկասկած ներգործությունը ոլորտի վրա)

(Երևանում գրանցված սեփական խորթի համար ունեցած տվյալների մեջ ամենաբարձր ցուցանիշը, որ հատուկ է նրանով)

(«տես», ասում են ովքեր, «որ հատուկ է նրանով» ու բացահայտում պարունակության ենթակառույցը)

(թերևս հրաժարվեմ հանդիսատեսի ժամանակը ձեռք բերելուց ու ավելին՝ բերել մի բան վերնագրված)

(ենթադրել կու տայ թէ եղածը պատահար մը չէ, այլ անշուշտ ունի քաղքենիական ռէակցիայի կոնկրետ հավակնություն և ոչ անպայմանորեն Մհեր Ազատյանի «զգույշ, կարող ա պատահի մեզ հետևում են» տարրալուծման ենթակա ներթափանցելիությունը, որ այլևս համակարգի մաս չի կազմում)

(ու անկախ աշխարհագրական դիրքից կարծես թե նշանավորում է ինչ մեկս պետք է իր ամբողջությամբ, ըստ էության, թողնի)

(չի բերվում խոսքի առանց հանդերձանքի, Օրեստես, առանց մեղմելու կտրուկ բնույթի ծավալը)

(քո առաջի կան հազարք հրեշտակապետաց և բիւրք սերովբեք՝ վեցթևեայք, բազմաչեայք, բարձրեալք, թևաւորք, որք զյաղթական երգս երգեն, աղաղակեն իրերի ապստամբության մասին ու միջև տարածությունը վերստին դադարում է զրահ լինելուց)

(հրավերով «ձեռք բերված» գույքի այն մասնավորացման էտապն է, ինչ մեկուսի վայրում կարող է ու հավանաբար հաջորդ հնգամյակում կփոխարինվի համերաշխության նկատմամբ դրսևորվող անտարբերությամբ)

(այսպես կոչված «կոնտեքստից դուրս» փորձերը ցանկալի չեն. ճիշտ կլիներ՝ գողանալ միանգամից, շատ թափանցիկ կերպով, և հետո, նույնիսկ առարկությունների դեպքում, հետևողականորեն վերադարձնել)

(մտածողության զգալի մասն ընթանում է (հրա)հանգավորված նշաններից անկախ ու ինչ-որ տեղ անարգ(ել) է, ու մտածում ես, որ 3:59ի անցումայնության մեջ գրվող պայմանները կնպաստեն անիրադարձային արվեստի ստեղծմանը)

(ի վերջո առաջինից առաջ էլ եղել են բազմաթիվներ, առանց իրականության իրական մոդելներ)

(պարզության համար առաջարկում եմ նախնական բնորոշմամբ դասավորությունն ու հատկապես վերադասավորմամբ պահել ու բա(յ)ց թողնել շարքերը)

>>>

2 comments:

  1. Come nightingale, tell me the word.
    The mountain from which you came is blessed.
    The rose burns you, my love burns me.
    You are crying, I will also cry

    Thanks.

    ReplyDelete