February 7, 2009

eeeeeh! inch assem...

ԿԱՐԵՆ ԱՎԱԳՅԱՆԻ hartsazruytsits:

«Երբեք չէի ամուսնանա մի կնոջ հետ, ով մինչ ամուսնությունը սեռական հարաբերություն է ունեցել այլ տղամարդու հետ»

"Ստրիպ ակումբ Հայաստանում չեմ այցելում, հիմնականում արտասահմանյան այցելությունների ժամանակ եմ նման ակումբներում լինում եւ ամենեւին էլ ինձ կաշկանդված չեմ զգում, ինչ բոլորն են անում, այն էլ ես՝ «գնահատում» եմ ինչպես պարուհիներին, այնպես էլ միջավայրը"


"Սեռական փոքրամասնությունների գոյությունը իրոք մեր հասարակության կողմից չի ընկալվում, չնայած նույն հասարակության մեջ կան այդպիսի մարդիկ: Մեր երկիրը ինչ փաստաթուղթ էլ ստորագրի, ինչ միջոցառումներ էլ անցկացվեն, միեւնույն է, հասարակական ընկալում չի ձեւավորվում եւ փառք Աստծո, որ չի ձեւավորվում: Այս պահպանողականությունը մեզ շատ է պետք: Միգուցե ես էլ եմ նման մարդկանց հետ շփվում ու չգիտեմ, որ նրանք այդ մարդիկ են, բայց եթե այդ մասին իմանամ՝ այլեւս նրանց հետ չեմ շփվի:"

U ayspes aveli apushutyunner... kardatseq u zarqatseq:

http://new.aravot.am/am/articles/culture/54801/view

Naev hetaqrqir "gender statistics" : http://new.aravot.am/am/articles/education/55305/view

1 comment:

  1. ընկեր ավագյանը, իմ կարծիքով քաղքենիության, տգիտության և դեսպոտիզմի մարմնավորումն է, որտեղ իրեն ամեն ինչ թույլատրելի է, իսկ մյուսներին` ոչ (այդ թվում նաև մարդու պարզ իրավունքներ): իհարկե, միգուցե այն պարուհիներից մեկը, որին նա (ինչ բոլորն են անում, այն էլ ես) «գնահատում» է, միասեռական է ու շատ հնարավոր է որ մեր հարգարժան ընկեր ավագյանը իրոք, սրտանց գնահատում ու սիրում է նրանց, միայն թե ինքն էլ չգիտի այդ մասին . .

    ReplyDelete