tag:blogger.com,1999:blog-6326805629849755094.post6663328900205727807..comments2024-02-15T21:20:16.633+04:00Comments on Տարօրինակելով Երևանը: Dead Poets, Brooms and Inspirationշուշան ավագյանhttp://www.blogger.com/profile/04930501817991386390noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-6326805629849755094.post-41184473449846008892009-03-23T23:23:00.000+04:002009-03-23T23:23:00.000+04:00payts ardyoq petq e iran teghapokhel myus koghm ?payts ardyoq petq e iran teghapokhel myus koghm ?Lara https://www.blogger.com/profile/06181232274103945763noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6326805629849755094.post-44671321066354208482009-03-22T13:13:00.000+04:002009-03-22T13:13:00.000+04:00myus koxmic tarberutyun ka uxaki moranalu u gorco...myus koxmic tarberutyun ka uxaki moranalu u gorcoxutyan mej vory tanum e moracutyan vorovhetev amen artasanvac bar kam grvac teqst, patker nuynper moracutyan akt eլուսինե թալալյանhttps://www.blogger.com/profile/08576360142956999466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6326805629849755094.post-66921637136799554482009-03-22T11:44:00.000+04:002009-03-22T11:44:00.000+04:00Super:)))Super:)))Angela Harutyunyanhttps://www.blogger.com/profile/06140336302989049349noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6326805629849755094.post-77054626630132500902009-03-22T07:47:00.000+04:002009-03-22T07:47:00.000+04:00համամիտ եմ. "զարուբյանի կանայք" վեպը ահա այսպես պի...համամիտ եմ. "զարուբյանի կանայք" վեպը ահա այսպես պիտի ավարտվեր. երեք հոգի ուզում են գիշերով տեղահանել կուրղինյանի տապանաքարն ու փտած դագաղը և տեղափոխել պանթեոնի ցանկապատների միջով` ներս (քանի որ այդ երեքը հենց նույն իդեալոգիայի կառույցներն են (համարելով որ ներսում գտնվելը ավելի իմաստալից է ու գնահատելի) ու չեն հասկանում կամ չեն պատկերացնում որ գերեզմանոցային տարածքն ու պանթեոնի հասկացությունը նույնպես ինչ-որ իդեալոգիայի կառույց է ու ինքն իրենից իրոք որ ճշմարտություն կամ իրականություն չի ներկայացնում) և ահա երբ նրանք գողեգող մոտենում են կուրղինյանի արձանին, իրենց ընկերներից մի քանիսը պարզվում է որ արդեն այնտեղ են և գինի են խմում որ ուժ հավաքեն գերեզմանը փորելու նպատակով. սիրային վիճաբանություն է տեղի ունենում. կամ թե ինչ-որ մեկը, արբած, սկսում է բարձրաձայն արտասանել կուրղինյանից տողեր ու պանթեոնի պահակը -- չգիտեմ երևի ձեռքին մի մեծ դուբինկայով -- գալիս է և վերջ տալիս գինարբուքին . . կամ էլ այսպես. սկսում են գերեզմանը փորել ու հայտնաբերում որ ոչ մի դագաղ էլ չկա, քանի որ կուրղինյանի զավակները չէին համաձայնվել որ նրան թաղեն ինչ-որ այգում, իր ընտանեկան գերեզմանոցից դուրս . . ինչևէ. ամեն դեպքում գործը ձախողվում է քանի որ ինքը գաղափարը` թե ով տեղ ունի պանթեոնի ցանկապատի այս կողմում` ներսում կամ այն կողմում` դրսում, ինքը աբսուրդ գաղափար է, ու այսպիսով` կորցնում է իմաստը . . բայց ավարտին դեռ շատ կա ու այս պահիս վեպը մի քիչ անկանոն ձևով է զարգանում . . ինքս էլ չգիտեմ թե ինչ է լինելու վերջում . .շուշան ավագյանhttps://www.blogger.com/profile/04930501817991386390noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6326805629849755094.post-81970748564304684632009-03-21T20:43:00.000+04:002009-03-21T20:43:00.000+04:00Մյուս կողմից....Պետք է նկատի ունենալ, որ ոչ միայն ...Մյուս կողմից....<BR/>Պետք է նկատի ունենալ, որ ոչ միայն մոռանալն է գաղափարաբանությամբ ծանրաբեռնված գործընթաց, այլ նաև հիշելը – ֆեմինիստական ռեվիզիոնիզմը նույնպես գաղափարաբանություն է, ու պետք է սա նկատի ունենանք, եթե ուզում ենք հիշել։ Նաև պետք է նկատի ունենալ, որ հիշողության ինստիտուցիոնալացումը, ռիտուլացումը (ինչպես արձան, շիրմաքար կառուցելը, գերեզման այցելելը, մոմ վառելը) նախ և առաջ մոռացության նախապայման է։ Երբ տուրք ես մատուցում նյութականացած հիշողությանը կամ դրա նշանին, ապա առաջին հերթին մաքրում ես ինքդ քո խիղճը անցյալի առջև, իսկ մաքուր խիղճ ունենալը նշանակում է մոռանալ...Angela Harutyunyanhttps://www.blogger.com/profile/06140336302989049349noreply@blogger.com