October 10, 2016

Moving the (b)order

OCTOBER_21-23 

QUEERING YEREVAN HAPPENING

                                           OPENING ­­­­­­­­­­­­­­­_____ OCTOBER_21 _____ 17:00


Tumanyan St., 2-nd impasse # 9, former studio of sculptor Aytsemik Urartu




 s-pichka
anna shahnazaryan
masha godovnaya
natasha schastneva 
milena tadukhepa
tsomak
lusine talalyan
tamar shirinian
zhanna gladko
aykan safoglu
lee williams boudakian
kamee abrahamian
aliaksei luniou
elsy hajjar
sergey shabohin
ana lok
romik danial
tigran amiryan
susanna gyulamiryan
translators
anahit ghazaryan
gohar khachatryan
gayane davtyan
mariam elmasyan
sarag pailian
kyle khandikian


  18:30

postDIY
experimental film by lusine talalyan
             armenia 2015/12 min.

19:00

OFF-WHITE TULIPS
short, avant-garde by aykan safoglu
turkey 2014/20 min.

19:00
Discussion



Moving the (b)order 


COLONY, 1. Country conquered through violent power and being exploited by an imperialist state; 2. People of a colonized country; 3. Settlement, a country and/or part of a country, where immigrant settlers have established a settlement; 4. A place of detainees, area where hostages are kept; 5. Pl. population of a colonized country; 6. Refugees; 7. (in biology) Separate cells which have united to form a whole single mass; 8. Hospital where people who suffer from the same disease are isolated and treated; 9. See children’s detention center.
(Modern Armenian explanatory dictionary, Eduard Bagrati Aghayan. “Armenia” Publishing House, Yerevan, 1976. )

If a colony is a settlement - a dominion - formed on ‘foreign’ land, what are the borders of colonizing and being colonized, and when do we become aware of the fact or intention of transgressing those (b)orders? To what extent do settler communities serve imperialist ambitions and is it possible at all to deconstruct the colonized body and create a space where identity can take shape? For example, what kind of re/presen(ce)tation or ex(ample)ception does femininity have in patriarchal societies and when does it become possible to represent/imagine the feminine form independent from the colonizer’s gaze. Is it possible to actually live in a home where the invader-colonizer teaches us the art of self-colonization? 

Moving more concretely toward the moving image, it seems almost certain that particular images/walls and methods of representation reproduce themselves, creating colonies of mass media, which stand upon a variation of realities, thereby establishing a dominant reality. Beyond the colonized reality, in the artifactual and artistic sphere, images move (b)orders, on the road between migration and immigration, not finding their final place, devoid of the desire to take root and survive, but rather always existing inside the dance of being.


OCTOBER_22-23

OCTOBER_22


Armenian Center For 
Contemporary Experimental Art
Pavstos Buzand 1/3




12:00
Tangerine
Directed by Sean S. Baker 2015/88 min. 

14:00
Fire
Directed by Deepa Mehta 1996/108 min.

16:00
Be Like Others
Directed by Tanaz Eshaghian 2008/74 minutes


17:30

Reassamblage

Directed by Trinh T. Minh-ha 1982/40 minutes


19:00
Discussion with guest-speakers
ana lok
romik danial



OCTOBER_23

Armenian Center For 
Contemporary Experimental Art
Pavstos Buzand 1/3




12:00
The Last Summer of La Boyita
Directed by Julia Solomonoff 2009/93 minutes

14:00
I Call It Love
Directed by Elsy Hajjar 2013/10 minutes

14:30
52 Tuesdays
Directed by Sophie Hyde 2013/110 minutes

17:00
News from home
Directed by Chantal Akerman 1976/ 85 minutes



19:00 
Discussion with guest speakers
Tigran Amiryan
Susanna Gulamiryan




Շարժելով պատ(կ)երը _________ծրագիր/program









Շարժելով պատ(կ)երը



հոկտեմբերի _21-23
երևանը տարօրինակող տեղի ունենալիք

բացումը

հոկտեմբերի _21                                                

ժամը`17-00


Թումանյան 2 փակուղի, տուն N9, քանդակագործ Այծեմիկ Ուրարտուի նախկին արվեստանոցում: 




s-pichka
աննա շահնազարյան
միլենա տադուխեպա
մաշա գոդովնայա
նատաշա սչաստնևա
ծոմակ
լուսինե թալալյան
թամար շիրինյան
ժաննա գլադկո
այկան սաֆօղլու
ալեքսեյ լունյով
լի ուիլյամս բուդակյան
քամի աբրահամյան 
էլսի հաժժար
սերգեյ շաբոհին
անա լոկ
ռոմիկ դանիալ
տիգրան ամիրյան
սուսաննա գյուլամիրյան
թարգմանիչներ
անահիտ ղազարյան
գոհար խաչատրյան
գայանե դավթյան
մարիամ էլմասյան
սարագ փաիլյան
գայլ խանդիկյան


18:30

   postDIY

 էքսպերիմենտալ ֆիլմ` լուսինե թալալյան 
          հայաստան, 2015/12 րոպե 
            

19:00

OFF-WHITE TULIPS
կարճամետրաժ  ավանգարդ` այկան սաֆօղլու
թուրքիա, 2014/20 րոպե

                                                                19:30

                                                                           քննարկում



         Շարժելով պատ(կ)երը


ԳԱՂՈՒԹ, ի, գ. 1. Իմպերիալիստական պետության կողմից բռնատիրված և շահագործվող երկիր։ 2. Գաղութային երկրի ժողովուրդը։ 3. Գաղթավայր, այն երկիրը՝ երկրամասը ևն, որտեղ գաղթականությունը բնակություն է հաստատել։ 4. Կալանավորներին՝ գերիներին պահելու տեղ։ 5. հվք. փխբ. Գաղութացված երկրի բնակչությունը։ 6. Գաղթականություն։ 7. (կենս.) Իրար հետ միացած և մեկ զանգված կազմող առանձնյանկերի ամբողջությունը։ 8. Միատեսակ հիվանդությամբ տառապողների մեկուսացման ու բուժման առանձնացված հիվանդանոց։ 9. Տե՛ս Մանկական գաղութ։

«Հայաստան» hրատարակչություն, Երևան, 1976։)
(Արդի հայերենի բացատրական բառարան Էդուարդ Բագրատի Աղայան։

Եթե գաղութը «օտար» հողի վրայ կազմուած համայնք՝ տէրութիւն է, որո՞նք են գաղութացն/վելու սահմանները և ե՞րբ ենք գիտակցում այդ սահմանների զանցման փաստը կամ միտումը։ Որքանո՞վ են գաղթօջախները ծառայում կայսերական ձգտումներին և հնարավո՞ր է արդյոք քայքայել գաղութացած մարմինը և ստեղծել ինքնության կերտման տարածք։ Ասենք՝ ինչպիսի՞ ներկայ(ացված)ություն կամ (տար)օրինականություն ունի ֆեմինինությունը հայրիշխանական համայնքներում և ե՞րբ է հնարավոր դառնում պատկեր(ացն)ել ֆեմինին կերպարը գաղութացնող հայացքից անկախ: Արդյոք հնարավո՞ր է ապրել մի օջախում, որտեղ ներխուժված գաղութարարը սովորեցնում է մեզ (ինքնա)գաղութացնելու արվեստը։ 

Գալով ավելի կոնկրետ շարժվող պատկերին՝ կարծես՝ հստակ է, որ որոշ պատ(կերն)եր ու պատկերելու մեթոդներ վերարտադրվելով՝ ստեղծում են զանգվածային մեդիայի գաղութներ զանազան իրականությունների հողի վրա, այսպիսով հաստատելով գերիշխող իրականություն։ Իսկ գաղութացված իրականությունից անդին՝ արհեստական ու հետևաբար արվեստային ոլորտում, շարժվող պատ(կ)երը միշտ շարժման մեջ է՝ ներգաղթի և արտագաղթի ճանապարհին, չգտնելով իր վերջնական տեղը, չցանկանալով գցել արմատներ ու գոյատևել, այլ միշտ լինելով գոյացման խաղում։


հոկտեմբերի _22-23



հոկտեմբերի _22

Նորարար Փորձառական Արվեստի Կենտրոն, Բուզանդի 1/3  



12:00
մանդարին
Ռեժիսոր՝ Շոն Բեյքեր 2015/88 րոպե

14:00
կրակ
 Ռեժիսոր՝ Դիպա Մեհտա 1996/108 րոպե

16:00
լինել ուրիշների նման
Ռեժիսոր՝ Թանազ Էշաղյան 2008/74 րոպե

17:30
կոլաժ
 Ռեժիսոր՝ Թրին Մին-հա 1982/40 րոպե

    19:00
քննարկում

անա լոկ
ոոմիկ դանիալ


հոկտեմբերի _23

Նորարար Փորձառական Արվեստի Կենտրոն, Բուզանդի 1/3  



12:00

վերջին ամառը լա բոյիտայում
Ռեժիսոր՝ ջուլիա սոլոմոնոֆ 2009/93 րոպե

14:00
սէր
 Ռեժիսոր՝ էլսի հաժժար 2013/10 րոպե

14:30
52 երեքշաբթի
Ռեժիսոր՝ սոֆի հայդ 2013/110 րոպե

17:00
նորություններ տնից
 Ռեժիսոր՝ շանտալ ակերման 1976/85 րոպե

19:00
քննարկում
տիգրան ամիրյան
սուսաննա գյուլամիրյան